keskiviikko 13. maaliskuuta 2013

Ihannevartalo

Hirveesti olisi taas asiaa kaikesta, kuten ihanista ystävistä, jotka jaksaa tsempata ja kannustaa, opparista, motivaation löytymisestä, syömisestä, kaikesta. Sen sijaan, että kertoisin niistä, aion omistaa tämän ihannevartalolleni. Sille, miltä toivoisin jonakin päivänä näyttäväni.

Minulta kysyttiin jo aikaisemmin, millainen on ihannevartaloni. Vastasin silloin, että haluaisin itse muokata vartaloni timmiksi ja vahvaksi. Olen edelleen samoilla linjoilla. Silloin en muistaakseni kuitenkaan mitään kuvia ihannevartalostani näyttänyt. Haluan timmin vartalon, jossa ei ole paljoakaan ylimääräistä. Ei mitään laihaa luikkua. Haluaisin kuitenkin, etteivät tissini häviä. Kaikkein eniten se minua pelottaakin :D 

Tällä hetkellä ihailen kuvia, joissa naisilla on vahvat ja lihaksikkaat käsivarret ja jalat. En siis tarkoita mitään lihaskimppuja kuitenkaan. Minulla itselläni on melko lihaksikkaat jalat, kiitos pyöräilyn ja juoksemisen, joten yritän kuvitella ihannevartaloni sellaiseksi, joka minulla on mahdollista saavuttaa. Ylävartalossa sen sijaan ei ole lihasta eikä voimaa senkään vertaa. Allit, hyi...

Ajattelin koota netistä löytämiäni kuvia vartaloista, jotka minusta näyttävät hyviltä. Sellaisilta, mitä itse aion tavoitella.

Haluaisin kovasti tuollaisen vatsan. Sitä aion tavoitella. Toivottavasti onnistun! Tykkään tuollaisesta, missä ei mitenkään suuresti vatsalihakset näy, mutta aavistus niistä on kuitenkin nähtävissä.

Nuo jalat ja perse on kivat. Eikä kyllä käsivarsissakaan valittamista ole.

Nuo jalat <3

Tuo haba on kiva.


Takapuolia:




En tavoittele tätä:


Enkä tätä:



Vaan tätä:




Se vaatii kovaa työtä, mutta minä olen valmis!






Ei kommentteja:

Lähetä kommentti