perjantai 18. tammikuuta 2013

Haaste


Sain Amandalta (kiitos!) haasteen, jonka säännöt ovat seuraavat:  
1. Jokaisen haastetun pitää kertoa 11 asiaa itsestään.
2. Pitää vastata myös haastajan 11 kysymykseen.
3. Haastetun pitää keksiä 11 kysymystä uusille haastetuille.
4. Heidän pitää valita 11 bloggaajaa jolla on alle 200 lukijaa.
5. Sinun pitää kertoa kenet olet haastanut.
6. Ei takaisin haastamista.


11 asiaa minusta:
1. Soitin kymmenen vuotta pianoa ja lauloin kuusi vuotta kuorossa, kunnes muutin nykyiselle paikkakunnalle.
2. Kuoron ja nykyisen koulutusohjelmani ansiosta olen päässyt matkustelemaan paljon. Olen käynyt Unkarissa, Skotlannissa, Virossa, Pariisissa, Pietarissa, Kroatiassa ja Montenegrossa. Viime vuonna asuin kaksi kuukautta Espanjassa. Pienenä matkustelin perheen kanssa Norjassa ja Ruotsissa, mutta niistä matkoista en muista juuri mitään.
3. Pidän todella paljon leipomisesta, ja siitä tuoksusta, jonka se tuo tullessaan. Nykyään tosin leivon todella harvoin.
4. Haluaisin harrastaa ratsastusta, mutta se on ihan liian kallista.
5. Haaveenani on omistaa joskus kartano, ja olemme isäni kanssa jo miettineet, millainen siitä tulisi :D
6. Olen ollut oikeastaan pullukka koko ikäni tai ainakin 6-vuotiaasta lähtien.
7. Olen tähän mennessä kokenut ehkä enemmän kuin moni joutuu kokemaan koko elämänsä aikana. Se on tehnyt minusta vahvan, mutta toisaalta tuonut mukanaan masennuksen.
8. Olen pitkään kuvitellut olevani vartaloltani tasapaksu, mutta tänään otetuista kuvista näin totuuden. Olen enemmänkin omena.
9. En ole hirveän siisti ihminen, mutta keittiön sotkuisuudella on suora vaikutus mielialaani. Jos keittiö on täynnä likaisia astioita, olen kiukkuinen kuin ampiainen.
10. Saan usein kummastuneita katseita osakseni kaupungilla, sillä veljeni lapset kutsuvat minua Teuvoksi :D Rakastan niitä muksuja hirmuisesti <3
11. Olen todella huono pitämään ihmisiin yhteyttä. On suoranainen ihme, että olen onnistunut pitämään ystäväni.

Amandan esittämät kysymykset:
1. Oletko erityisen lahjakas tai taitava jossain asiassa? 
En koe itseäni erityisen lahjakkaaksi tai taitavaksi ihmiseksi. Aika usein kuitenkin onnistun tekemissäni asioissa. Jes, nyt keksin! Olen hyvä vaistoamaan seurassani olevien ihmisten mielialat.

2. Oletko erityisen huono jossain asiassa?  
Olen erityisen huono olemaan itsekäs. Vihaan itsekkyyttä ja epäoikeudenmukaisuutta, mutta minun pitäisi itseni takia opetella itsekkäämmäksi. Olen myös huono riitelemään, ja vältän kiistoja viimeiseen asti. En ole varmaan ikinä kunnolla riidellyt.

3. Millainen on mielestäsi täydellinen naisvartalo? Voit laittaa kuvankin, jos sellainen netin syövereistä löytyy.
Naisellisen kurvikas, mutta vahva vartalo. Tissit ja perse pitää olla, aidot tietenkin.

4. Jos sinun pitäisi elää viikon ajan miehen ruumiissa, niin mitä kaikkea tekisit?
Pelkään pahoin, että räpeltäisin vehkeitäni jatkuvasti. Ja varmaan lumoaisin naiset sillä, että ymmärtäisin heidän sielunelämäänsä.

5. Miten kuvailisit itseäsi lyhyesti (ulkonäköä ja luonnetta)?
Minulla on aidot vaaleat hiukset ja aika nätti naama, kiitos hyvin geenien, vartalo onkin pelkkä katastrofi. Luonteeltani olen vähän sekoitus kaikkea, rauhallinen, hiljainen, mutta sosiaalinen, ujo, sekopäinen, herkkä (itken ja varsinkin nauran helposti).

6. Miten muut ihmiset (esim. työkaverit tai ystävät) kuvailisivat sinua?
Rauhallinen, iloinen, viaton, tylsä :D Monesti olen kuullut sanottavan, että minulla on ihana nauru ja kaunis ääni. Jotkut väittävät minun olevan muutenkin kaunis. Pyhpah.

7. Oletko yllättynyt itseesi laihdutus/elämänmuutosprojektin myötä? Mikä asia on ollut yllätys? 
Oikeastaan se on yllättänyt, miten helppoa terveellisesti syöminen on minulle ollut. Olen oikea sokerihiiri, mutta olen pärjännyt ilman mielihaluja oikeastaan todella hyvin. Myös se on yllättänyt, miten nopeasti kuntoni on kasvanut lyhyessä ajassa.

8. Voisitko osallistua johonkin tosi-tv-ohjelmaan? 
En oikein usko. En oikeastaan hirveästi pidä tosi-tv-ohjelmista.

9. Oletko enemmän suunnittelija vai spontaani?
Varmaan vähän molempia, mutta enemmän suunnittelija.

10. Luetko jotain blogia, jonka kirjoittajaa ihailet? Jos, niin mistä syystä?
Kyllä. Ihailen blogin kirjoittajaa ihmisenä ja ystävänä. Ihailen sitä, miten paljon hän on saavuttanut lyhyessä ajassa.

11. Onko sinulla omituisia tapoja? Tunnusta!
Ainut, mikä tulee mieleen, on se, että teen tyhmiä ilmeitä itselleni peilin edessä. Ja sitten nauran, kun näytän niin idiootilta. Hulluilla on halvat huvit, idiooteilla ilmaiset :D


Tässä on nyt minun omat kysymykseni seuraaville bloggareille, jotka haastan: MariannBrego ja 100 kilon keijukainen.

1. Mikä on kaunein kohteliaisuus, jonka olet kuullut?
2. Oletko addiktoitunut johonkin? Mihin?
3. Mikä on ollut haastavinta elämäntapamuutoksessasi?
4. Mihin kaupunkiin tai maahan haluaisit ehdottomasti matkustaa, ja miksi?
5. Mikä on suurin pelkosi?
6. Mikä on/mitkä ovat lempivaatteesi?
7. Mistä pidät eniten kaupungissa/kunnassa, jossa asut?
8. Mikä on lempikirjasi tai -elokuvasi?
9. Keneen julkisuuden henkilöön haluaisit tutustua?
10. Millaisen tatuoinnin ottaisit, jos haluaisit ja voisit?
11. Onko olemassa jokin tuoksu, josta pidät erityisen paljon? Jos on, niin mikä?






Ei kommentteja:

Lähetä kommentti