keskiviikko 16. tammikuuta 2013

Muutoksia



Jokainen päivä on erilainen. Vaikka kuinka tekisi suunnitelmia, ne saattaa aina yllättäen muuttua. Ja niistä muutoksista yleensä päätän minä. Tämä päivä ei mennyt ihan niinkuin suunnittelin, mutta silti minulla on hyvä olla, vaikka tiedän ettei tänään raskasta liikuntaa harrasteta. Kävin tänään nimittäin verenluovutuksessa, täysin extempore. Ei minulle kyllä ikinä mitään huimausta tai huonoa oloa luovuttamisesta tule, mutta olen kuitenkin noudattanut ohjetta, jonka mukaan raskasta liikuntaa ei saa luovutuksen jälkeen harrastaa. Päivän hyvä työ on kuitenkin tehty, ja ennen luovutusta tuli onneksi käytyä lenkillä ja käveltyä koululle ja takaisin, niin olen vähän liikuntaakin saanut. Koulullekin siis selvittiin, mutta oikeastaan käytiin vaan syömässä ja koneella roikuttiin vaan facebookissa :D Ei hirveesti yllättäny :D Olin suunnitellut, että kokeilen sitä pilatesta vihdoin tänään, mutta oman päätökseni takia en voinut. On tullut kuitenkin syötyä ehkä vähemmän tänään, koska ei ole tarvinnut energiaa kuntoiluun. Ääh, kirjotan hirveen sekavasti :D

Ei oikeastaan vieläkään ole ollut mitään hirveitä mielitekoja, lähinnä varmaan siksi, että terveellisesti syöminen tuo minulle niin hyvän olon. Minä tykkään syödä terveellisesti. Harmi vaan, kun se on niin hiton kallista. Tai sittenn en vaan osaa. Ja oikeastaan mielitekoni liittyvät vain marjoihin. Minun tekee ihan hirveästi mieli mustikoita! Itselläni niitä ei ole, joten ne olisi pakko ostaa kaupasta. Liian kallista...Vihanneksetkin on tähän vuodenaikaan hirveän hinnakkaita. Mietin vain koko ajan, miten hyviltä mustikat maistuisivat rahkan tai puuron seassa. Nams :) Käyttääkö kukaan teistä muuten maapähkinävoita? Hirmu monet hehkuttaa sitä maasta taivaisiin ja olen nyt itsekin ruvennut miettimään, että ostaisin. Se kyllä vasta kallista onkin.

Huomenna aamulla aloitan Callaneticsin. Olin jo kirjoittamassa, että "ajattelin aloittaa", mutta sitten tajusin, että ajattelen ihan liikaa sen sijaan, että oikeasti tekisin. Vähän jänskättää kyllä, että osaanko tehdä ne liikkeet oikein. Tai että tajuanko niitä ohjeita ylipäätänsä ollenkaan. Toivottavasti se nyt jotenkin sujuu, koska haluaisin muokata vartaloani. Esimerkiksi olisi kiva, jos tämä perse ei roikkuisi tuolla lattiassa asti, tai tissit. Alleistakin olisi äärimmäisen mukavaa päästä eroon. Ja mahanröllykälle ehdottomasti kyytiä! Jännästi kyllä itsetunto on aika korkealla, vaikka mitään muutoksia ei olekaan vielä tapahtunut. Jotenkin jo se, että liikun, saa minut tuntemaan itseni hyvännäköiseksi. Vaikka tämä maha vielä tursottaakin. Ja juuri tuo hyvä olo motivoi minua. En halua sen häviävän. Huomenna voisin yrittää keretä ottaa itsestäni aloituskuvat ja -mitat, ja lisätä ne tänne. Tosin pitää ensin katsoa jostain, mistä kohdin tarkalleen ne mitat otetaan :D Haluan ottaa ne ihan itsenikin takia. Pitkiin aikoihin en ole ollut kuvissa, joissa vartaloni näkyisi kokonaan, koska no...olen omasta mielestäni ällöttävä läski. Ei näissä ihroissa ole mitään niin kaunista, että niitä pitäisi kuvata. Mutta sen hirveyden näkeminen itse ainakin motivoisi minua pysymään elämänmuutoksessani. Odotan jo sitä päivää, kun voin verrata ennen ja jälkeen -kuvia ja miettiä, etten ikinä halua palata takaisin siihen aikaan, kun voin huonosti sekä henkisesti että fyysisesti.


Ai niin. Mie kävin eilen juoksemassa kaikki paskat ajatukset pois, ja tunnen sen nyt lihaksissa <3 Huomenna voisin mennä uudestaan :)

1 kommentti:

  1. Sinulle on haaste blogissani :) http://amandanajatuksia.blogspot.fi/2013/01/11-asiaa-haaste.html

    VastaaPoista